pondělí 25. října 2010

Ze stepí

15. dubna 2007 v 19:44 | kriza |  
Já jsem bohužel hluchá jako hrábě, takže moje hudební vzdělání skončilo u toho že notová osnova má pět linek, proto, kdo netušíte, co je alikvotní zpěv, si to nastudujte tu. Já se jen musím rozplynout, jaká je to úžasná věc. Vždycky, když vidím někoho, jak tak zpívá, tak vejrám jak na zjevení. Podle mě totiž není možné, aby někdo zpíval dvojhlasně. Natož aby někdo jedním hlasem hrál jako píšťala a druhým řehtal jako kůň. Najednou!!!
Úžasní jsou třeba Kalmykové a jejich epos Džankar, který se předává pouze ústně. Organizuje se kvůli tomu velká slavnost, kam se sjedou všichni ze široka daleka, protože přezpívat celý mýtus trvá týden!

Kdo má zájem, může si stáhnout písničku od skupiny Altai Kai, i něco se dozvědět tudle.

Žádné komentáře:

Okomentovat