pondělí 25. října 2010

Nejen o tvarůžku

8. dubna 2007 v 0:22 | kriza |  
Jelikož jsem teď zavřená houm a ještě ke všemu se nesmím hejbat, jedna z mála zábavnejch věcí je vaření. Mám dietku, takže vynalézám spoustu novejch jídel.
Jako jedna z velmi prospěšných věcí je na játra tvaroh. Tvarůžek. Jsem na něm závislá, spotřebuju asi dvě vaničky denně :-) Strašně dobrej je třeba jako pomazánka s křenem (mimochodem, další favorit v jaterní dietě) Natřenej na knakebrot ho úplně žeru. A pro ostatní mlsné jazýčky přidám zdravější alternativu

Letního dortíku

1) piškoty, spoustu piškotků
2) měkké ovoce dle libosti
(nejlepší jsou jahody, ale ty třeba zrovna nesmím, takže mám kompotovaný broskve....)3) tři vaničky tvarohu, tj. asi 750g - rozuměj měkký tvaroh, asi jako jogurt...
4) cukr na dochucení
5) trochu mléka
6) formu*
Na dno a podél stěny formy vyskládáme piškoty. Do druhé vrstvy narovnáme ovoce. V misce si rozmícháme tvaroh, můžeme lehce zředit mlékem a podle chuti osladíme. 1/2 jej rozetřeme jako třetí vrstvu. Postup zopakujeme. Na vrch nakonec narovnáme poslední vrstvu piškotů, přikryjeme a necháme do druhého dne "slehnout" v lednici. Zbaštíme :-P

* takovej ten legrační hrnec, co má vyndavací dno
No, jak se zdá, tak mi z toho tvarohu měknou nejen játra, ale i mozek, protože já šišlám. To je poděs. Už se těšim, až zas vtrhnu mezi lidi. Abych se nenudila, dělám si 24hodinový disko, ale není to ono, když nesmím máchat rukama nohama, a to jsem našla tolik pěkných písniček, a dokonce jsem odkoukala i pár džouků od Majkla!!! Zkrátka světe těš se, já tu energii koncentruju a pak to přijde...

Žádné komentáře:

Okomentovat