pondělí 25. října 2010

Trocha nostalgie

11. března 2007 v 18:19 | kriza | 

Po dlouhé době strádání se opět konalo promítání u Meldatha. Dívali jsme se na dokumenty od Moora, Rok ďábla a Drž hubu, při čemž, ač se mi film velmi líbil, jsem nenávratně vytuhla...ráno jsme absolvovali prohlídku někdejších Meldathových snah o naprogramování vlastního "erpégéčka". Je s podivem, jak záležitost přibližně 2 roky stará může člověku připadat vzdálená, říkám si, když se prohrabávám vlastními literárními pokusy. Člověku to připadá hrozně dávno, zvláště mně, která si nepamatuje, co bylo včera. Kam se podělo to šťastné dětství? Lezení po stromech, vítr ve vlasech, růžové tváře a zářící oči? Ačkoli bych se měla tvářit jako zodpovědný maturant, ještě stále by mi spousta lidí hádala dvanáct. Přesto mi to připadá alespoň tak o pět let víc, než bych si přála. Život je holt pes...

Žádné komentáře:

Okomentovat