pondělí 25. října 2010

No tak už táhni!

27. května 2007 v 11:27 | kriza |

Tak jsme se konečně zbavili našeho filajkového ústavu, a je čas se ho zbavit i doma. Člověk kouká, co se mu nahromadí různýho "strašně důležitýho" papíru. Některý, možná použitelný kousky, jako zadání písemek apod. jsem nastrkala sestře :-p a zbytek letěl. Ačkoli jsem opravdu důkladně třídila, nechala jsem si čistý papíry ze sešitů i papíry popsaný jen z jedné stránky (na takové to domácí čmárání), byly toho nakonec 2 vrchovatý přepravky. Tahle škola opravdu nešetří, takové množství obdrží každý student, a že nás tam je, a to samozřejmě není všechno, jelikož jsem to během těch osmi let poctivě protřiďovala...
Nakonec jsem se vrhla i na svou tajnou skrýš pod palandou, kam se vždycky nahrne nějakej neidentifikovatelnej shluk věcí, co nikam nepatřej. To byly ale objevy. Ve třetí třídě jsem docela obstojně malovala ;-) Pro jistotu to taky letělo. Tak mám zase trochu volnýho místa a přesvědčení o své manuelní zručnosti a před sebou celý prázdniny, myslím že se budu trochu věnovat pracovním činnostem, což naše škola po dobu několika posledních let zanedbávala...

Žádné komentáře:

Okomentovat