pondělí 25. října 2010

1. zrůdička

28. května 2007 v 21:52 | kriza |


Tak, konečně jsem objevila, kam mi maminka schovala ty pěkné kleště po dědečkovi. Měla jsem je slíbené až za odměnu po maturitě a to už nastalo. Maminka byla bohužel v práci takže sem je musela vyčenichat sama, naštěstí je velmi neprozřetelně dala ke kladivu ;-)
...už od Vánoc mám totiž příručku výroby šperků z drátu a toužim velmi si cosi vyrobit.
K mému štěstí jsem objevila i cívku silnějšího drátu (co se u nás doma neskrývá...), který je lepší než ten co mám na drátkování. Hned jsem se vrhla do tvorby. Kroutila jsem kroutila 1. zrůdičky, ale vypadají nakonec líp, než jsem čekala :-) Bohužel nemám foťák, takže se můžete pokochat, jen až to na sebe navleču. Doufám, že se bude líbit.
Jinak prosím, kdo máte jakékoliv množství drátu (bez bužírky...), tak sem s ním. Před vyhozením složitějších zařízení prosím rozebrat, dráty sem (moje dosavadní celoživotní zásoba pochází z televize ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat