pondělí 25. října 2010

Lov

9. června 2007 v 19:33 | kriza |
 
Zase po roce jsem dostala záchvat a rozhodla jsem se, že půjdu na blešák na lov rolniček. Slunce opékalo jako loni, přesto byla moje mise úspěšná. Po tom, co jsem bezúspěšně prochodila celej trh, spatřim týpka a má hned tři, takový pěkný baňatý. Takže sem nakoupila (+ nějakou tu cetku ;-)
A jak jsem tam tak chodila, všimla jsem si, že už se prodávaj třešně, tak si říkám, že se musím podívat, jestli už jsou i u nás. A taky že už byly. Teda spíš nebyly. Zase pozdě, ten nejlepší strom, s třešněma černejma jak samo peklo už byl otrhanej do mrtě. Teda aspoň ty větve, ke kterejm bych se já, se svym zadkem mohla potenciálně dostat :-( Kdybych uměla lézt jako opička, jako Lan, tak bych se napráskla. Tak jsem zapátrala dál, tam je zarostlej bejvalej sad a tam jsou alespoň ptáčnice. Vida, i pro mě se tu jedna schůdná větev našla, tak jsem si jich přes kilo nalovila :-)
Už to nemůžu ani vidět, takže jsem je zavařila, aspoň budu mít na zimu na koláč. Zdá se, že víka se pěkně přisály, to sem teda mástr, eště bych chtěla vědět, jestli to bude k jídlu :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat