pondělí 25. října 2010

Happy

5. června 2007 v 15:23 | kriza |

Já, jako začínající sáríholik, jsem si samozřejmě nemohla nechat ujít včerejší Happyfest organizovaný na pražském Střeleckém ostrově. Bohužel jsem prošvihla módní přehlídku, která prý byla moc pěkná, jinak se mi nejvíc líbily samozřejmě indické tance, děj některých byl dokonce i slovně předvysvětlen (indické tance totiž dost často představují příběh, který je takto vyprávěn). Jediná škoda je, že je to všechno náboženské. I když i mně, jako zavilému ateistovi, je jesné, že když to pořádá Hare Krišna, tak se vás bude snažit stejně převrátit :-) Aspoň se člověk dozví nějaké zajímavosti...a samozřejmě ochutná krysu na špejli (ne že bych chtěla nějak hanobit podávané jídlo, já tak říkám všemu, co vypadá exoticky). takže zase jedno příjemně strávené odpoledne...

Žádné komentáře:

Okomentovat