úterý 26. října 2010

Imprese z brzkýho rána

26. září 2008 v 12:18 | kriza |  Běželo kolem...
"Kterej idiot to vymyslel?" říkala jsem si ve chvíli, kdy ráno kolem čtvrtý zvonil budík. Cosi jsem shltla, namotala na sebe několik podivnejch kousků ze svýho šatníku a vyrazila. Znovu jsem si připomněla, jak hrozně dobrý jsou Beatles, když jsem s výtlemem na ksichtu vlezla mezi ty zombie do metra. Jaká nezvyklá zář, tunely jsou po ránu osvětlený, asi aby řidiči nespali, ale že to málem vypálilo oči mně...a pak zas ta tma venku, pořád sem nějak nechápala, co se to děje.


To mi včera nepřišlo na romantické procházce Prahou v pět ráno nic divného? Mně, takovému
rannímu spáčeti? Dobrá tedy, aspoň je tu ta Malá strana a úplně opuštěná, to se jen tak nevidí.
uličky
Promotaly jsme se uličkami, pohoršily sochy na Karlově mostě a probudily racky na Vltavě.
Je tu ráno, racci!
A co ještě? Podívej na Petřínskou rozhlednu, jak je krásně nasvícená. Makej, než ji zhasnou!
šplháme
Po ufuněném výstupu po gradientu vrchu Petřína, shledaly jsme, že hradební vchod jest zabarikádován lešením. Tak jsme velmi nenápadně přelezly plot a vpašovaly se dovnitř stavbou... Už jsme ani nedoufaly, protože lampy už zhasly, naštěstí rozhledna ještě svítila do ranního šera.
rozhledna
Potom jsme se přesunuly ku Strahovu, kde mě napadla ta spásná myšlenka zamířit do menzy, kde moje jaderňácká průkazka vykouzlila toustíky, míchaný vejce a müsli. Takhle už nám dlouho nechutnalo. Pak už jen skulit se dolů a konečně se tím Petřínem trochu pokochat, pohoupat se na houpačce a nechat se rozehřát sluníčkem.
A teď už se snad konečně trochu vyspat...
ranní sluníčkoPS - ten idiot jsem byla já :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat