středa 27. října 2010

Vyděržaj pijoněr

27. února 2010 v 17:46 | kriza |
 
Tak hledím, že je tu mrtvo. Ono, co bych chtěla, když i ozvěna posledních výkřiků dávno se tu přestala odrážet. Je to se mnou těžké, stále mám nějaký fofr, a když nemám, tak ovládne mne vždy nesnesitelná lenost a nedělám, co bych dělat měla, místo toho dělám co bych dělat neměla, povětšinou jest to pak kus žvance, což je největší radost studentova, hned po paření, když má za co, kde, kdy, a s kým. Jinak student většinou hnije pod vrstvou skript, znechucen a zdeptán na nejvyšší úroveň.
K oddeptání jsem na konci zkouškového absolvovala Technickou přestávku, kterou vám vážení všem vřele doporučuju. A potkala jsem tam muže. Ano, musela jsem dá zapravdu všem těm blbým vtipům, že TP je seznamka pro FELáky. Tak se mi nesmějte.
A nesmějte se mi, že se zasněným výrazem čumím do jarního slunce...a tak vůbec. Prostě mám ještě další důvod váz zanedbávat, stejně jako už jsem dlouho nezplodila nic kloudného ke čtení...
Ač je mi stydno, slibuji, že se vrátím, už brzy - až naprší a uschne (je jaro, přeháňky se očekávají..)

Žádné komentáře:

Okomentovat