úterý 26. října 2010

Virtuální vycházka

20. června 2008 v 23:48 | kriza | 

Dnes pro všechny ty, co už měsíc čučí doma do skript a už je to nebaví. Asi jako mě. Jde se na vycházku...

Mám fakt štěstí, že tohle mi roste za domem :-) když už je všecko fakt čudné, razím tudy: nejdříve svahem kde je borovice samotářka.
samotářka
Potom přes palouk, kde bydlí strakapoud, kterého se mi dneska bohužel
palouk
napodařilo polapit, jelikož jsem neměla brýle a neviděla bych ani jelena.....
...okolo čarodějného kamene až na svah kde se říka "Na vyhlídce".
čarodějný kámen
oblíbený dub
Tam roste můj oblíbený dub, na kterém se dá sedět, máchat nohama a přemýšlet, ale když je pěkné počasí, štrádujou si po něm mravenci, tak se musíme nějak podělit. Taky je tam borovice, co odolává větru děšti, půda už jí pod kořeny skoro zvětrala, ale drží se, drží... kdo má trpělivost, třeba si počká ná západ slunce, barevní efektové zaručeni :-D
borovice
západ
Já radši jdu dál, aby mě neodnesl bubák, přece jen čekají mě ještě další tajemná místa...
...třeba smírčí kámen, který ukrývá dávné zločiny!
smírčí kámen
kytky
A roste kolem něj tajemný bejlí. Naštěstí dneska jsem nepotkala žádnej bludnej kořen, tak jsem se vymotala z lesa ještě před setměním a ejhle, zrovinka včas na halové jevy, které tedy můj nebohý aparát moc dobře nezachytil, ale kdož máte bujnou představivost, určitě je tam uzříte XD
halové jevy

Žádné komentáře:

Okomentovat