pondělí 25. října 2010

Show must go on!

8. ledna 2008 v 14:58 | kriza | 
 
Vánoce jsou úspěšně za námi, s velkým úklidem i návštěvami příbuzných :-) Přežili jsme i Silvestr, ačkoli nám plány zkřížila babička of Janie...a tak jsem se jala poznávat Robinovy(spolujaderník) kamarády/ky. Byli jsme na chatě v Bzové, pod Točníkem a Žebrákem, kde je to fakt pěkný, radno vyrazit v létě na výlet. Soustředili jsme se kolem lednice a krbu a váleli se, koukali na filmy (zmíním kultovní Vorlův Kouř), hráli karty a já jsem byla opita, pročež jsem musela na zdravotní procházku, kde jsem si na zledovatělé cestě asi milonkrát rozbila hubu :-D ale nasmáli jsme se dost a dost, tak se třeba zas někdy uvidíme...
A teď hurá do novýho roku, hodně štěstí všem co sem ještě občas zavítaj...

P.S. Zkouškový přežijeme!

Žádné komentáře:

Okomentovat