pondělí 25. října 2010

Retrospektivně

28. října 2007 v 18:11 | kriza |  
 
Tak aby se neřeklo, navštívili jsme Obecní dům, jednou do roka otevřený i normálním smrtelníkům. Je to od nich docela sprosté schovávat si všechny ty secesní srandičky takhle zavřený. Vlastně do nedávna jsem v žádný takový památce ani nebyla, a teď v nich paradoxně studuju :-D Ani to ale ale nezmění nic na tom, jaký ze mně bude asi barbar. Pod tíhou vědomostí se z nás pomalu stávají jaderňáci, vlasy nám na hlavě vstávají (aspoň mně), přestávky trávíme civíc do mlžné komory a rozáčejích chaos pendul a přemýšlíme, kde schrastit nějaký to Thorium, ať je sranda...občas toho ale taky musíme nechat a trochu si odpočinout, tak jdeme na jedno, dvě, tři.....což potom moje svědomí kompenzuje nevídanou fyzickou aktivitou. Mám pocit, že za říjen se toho stalo víc, než za celej minulej rok, a to nám to teprv začíná...zkrátka tohle mě zabije nebo....nebo ne :-D Já tu školu fakt žeru.

Žádné komentáře:

Okomentovat