pondělí 25. října 2010

Matfie

30. dubna 2007 v 19:47 | kriza |
 
Dneska se kluci rozhodli, že si zahrajeme matfii, jakousi matfyzáckou inovaci městečka Palerma. Vylosují se role s určitými vlastnostmi a potom už se jen usíná a budí, zatímco v noci zařve pokud možno co nejvíce obyvatel. Zábavným elementem je tady osoba úchyla, která přes noc přiřadí vybraným nešťastníkům úkoly, jako třeba mluvit pouze v souvětích o třech větách.
Jinak mi hra připadala jako výčet možných kombinací jednotlivých postav a jejich schopností. Stejnou bžundu si člověk užije, když to doma naklepe do počítače a dá random. Navíc by se tak zbavil i těch úděsnejch prostojů, kdy se v noci probouzí milion postav jedna po druhý, a taky toho hádání, jestli někoho ještě zabít, nebo už jít spát... nemluvě o tom, že někteří jsou schopný průběh hry komentovat ještě následující tři hodiny...
Tahle "hra" mě absolutně otrávila, unudila a vyčerpala, takže i večerní kurs francouzštiny mi přišel neskutečně zábavný a osvěžující. Díky, tohle se ještě nikomu nepodařilo. Kdyby mě někdy zase něco posedlo a já se rozhodla, že si to ještě zahraju, tak mě prosimvás zabte. Na světě je tolik krásnejch věcí, co se daj dělat....


Omlouvám se lidem, kterejm tahle hra přišla zábavná, ale tohle fakt není pro mě. Zabít a zesměšnit.

Žádné komentáře:

Okomentovat