pondělí 25. října 2010

Bankovní polízanice

13. listopadu 2007 v 17:23 |  
 
A tak zase jednou přišel výpis z účtu. Ke vší té radosti, samozřejmě, že mi zase strhli za vedení účtu. A to mám prosím jakési studentské konto, abych nic nemusela platit....No, potvrzení o studiu jsem donesla, paní na přepážce se rozplývala, jaká jsem strašně úžasná, že jsem to udělala, div se z toho ne....
Jsem študý chudentík a nevidím jedinej důvod, proč bych měla nějaký pitomý bance dávat pade. Volám do banky, opět strašně milá paní: "Ale to já vám říct nemůžu, zkuste naši linku bla bla bla." Dobrá, volám tedy na linku bla bla bla..."no, ale to si musíte asi zajít na pobočku....." Bezva, já tak mám čas a náladu běhat někde po pobočkách a zjišťovat, kdo to zas kde zdupal.
Tak jsem si konečně našla chvilku, odhadlána tu paní u přepážky seřvat :-) Peníze mi banka strhla za měsíc srpen, takže pro banku jsem studentem zjevně do konce července, z nějakého neznámého důvodu...
Po diskuzi s paní přepážkou jsem se dozvěděla, že studentem nejsem tak dlouho, jak jsem dle školy studentem a to do konce srpna, nýbrž do té doby, dokud se milostivá banka nerozhodne. A milostivá banka se rozhodla, že školní rok končí v červnu, a že mi "ó díky alláhu" dá ještě jeden měsíc na to, abych mohla nahlásit jestli nejdu na vysokou. To by to údajně spravilo. Co by se tím mělo spravit? I kdybych byla od června na pracáku (maturovali jsme už v květnu), jsem až do konce srpna student, prázdniny jsou odměna za mé pilné usilovné studium a proč bych za ně měla platit? Prý jsem nenahlásila změnu. Jakou změnu, já byla studentem školy až do konce srpna, ne? A co kdybych skládala maturitu až v září? To milou banku ani nenapadlo zjišťovat, protože kdyby ji to napadlo, mohla by mi strhnout i za červen...
To banka si to svévolně ukončila a ona samozřejmě nikoho informovat nemusí ona je BANKA. Nové potvrzení mi končí příští zaří, tak doufám, že mám zápis až v říjnu :-D a že si na mně banka zase namastí kapsu jako jistě na tisících dalších nebohejch studentíků...

Žádné komentáře:

Okomentovat