pátek 10. ledna 2014

Deník cvičence

Nastal nám nový rok, zima se zatím skrývá pod keřem a venku vládne slunečná jarní atmosféra, která přeje všem, co si do nového roku dali předsevzetí. To většinou nebývá můj případ, nicméně letos mě čeká několik zásadních událostí života, člověk zabředává čím dál tím hlouběji do pracovního procesu...a tak se stalo, že přišel čas se nad sebou zamyslet. A k tomu hned jedinečná šance něco s tím taky udělat. Dala jsem se na sporty. Na různé sporty - i odpočinek. (ne, s těmi slovy od F a W na mně nechoďte.) Proto vám teď budu pravidelně přinášet informace z pražských sportovišť a tělocvičen, kde budu podstupovat sportovní aktivity obvyklé i neobvyklé. Doufám, že mi jako profesionálnímu chobotovi* a dlouholetému povaleči budete držet palce.


 * Přezdívka pro nepříliš zdatného ale udatného účastníka treninku, slovy drahého trenéra p. Nedorosta.

1 komentář:

  1. Taky ksem začala pozvolna. Sleder stoly v podstatě cvičí za vás. Jenže to nesmíte být zdravotní sestra a nesmíte mít řídké běhání...🤣

    OdpovědětVymazat